Jauna uzdevuma pieteikums

No ''LATAK AIS''
Pārlēkt uz: navigācija, meklēt
Home < Jauna uzdevuma pieteikums


1. Konsultācija – problēma neizraisa iespēju zudumus; programmatūrā nav kļūda, bet ir radusies kāda neskaidrība par sistēmas darbību vai funkcionalitāti, izmantošanu, tehnisko apkalpošanu – reakcijas laiks 4 stundas, risinājuma laiks 2 darba dienas.

2. Neprecizitāte – problēma, kas neizraisa iespēju zudumus un ir uzskatāma par programmatūras kļūdu, neprecizitāti, vai nekorektu darbību, kuras ietekmi uz darba turpināšanu var neņemt vērā – reakcijas laiks 2 darba dienas, risinājuma laiks 40 darba dienas;

3. Kļūda, kuru var apiet – problēma, kas izraisa minimālus iespēju zudumus, bet ietekme uz sistēmu ir mazsvarīga vai sagādā tikai zināmas neērtības – reakcijas laiks 1 darba diena, risinājuma laiks 20 darba dienas;

4. Nopietna kļūda, kuru nevar apiet – problēma, kas izraisa programmatūras kļūdu vai nekorektu darbību, kas rada funkcionalitātes zudumus un nav zināms problēmas apiešanas risinājums, bet ir iespējams darbu turpināt ierobežotā režīmā – reakcijas laiks 4 stundas, risinājuma laiks 3 darba dienas;

5. Avārija – problēma, kas izraisa pilnīgu sistēmas darbības apstāšanos un/ vai darbu nevar turpināt – reakcijas laiks 1 stunda, risinājuma laiks 1 darba diena;


  • Atver JAUNS UZDEVUMS:

Screen Shot 2016-09-27 at 11.52.34.png

1. TRAKERIS - Norādi kļūdas veidu

2. Ieraksti uzdevuma tematu

3. Apraksti kļūdas simptomus

4. Visus uzdevumus piešķirt KASPARS BŪCENS

5. Iekoējiet AIS linku (URL)

6. Norādiet LOMU uz kuru kļūda AIS sistēmā attiecas

7. Pielikumā pievienojiet ekrānšāviņu.

  • Var pievienot attēlu no datora

8. Kad uzdevums ir pabeigts, nospiest IZVEIDOT